Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Jako Account Manager będziesz odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i pozyskiwanie klientów w obszarze m.in. jednostek publicznych (samorządów), jednostek opiekuńczych oraz NGO-s. Będziesz budował jeden z najszybciej rosnących obszarów na świecie – IoT – teleopieka, prezentował rozwiązanie u klienta i prowadził proces sprzedaży.
Aby być skutecznym na swoim stanowisku, powinieneś bardzo dobrze znać mechanizmy finansowania projektów publicznych lub być otwarty na szybkie zdobycie wiedzy w tym zakresie, oraz dobrze czuć się w bieżącej pracy z klientami u klientów:)
Zależy nam, abyś posiadał minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji procesów sprzedażowych na poziomie operacyjnym (bezpośrednia sprzedaż w kanale B2B lub B2A), rozumiał pracę na KPI, w systemach CRM oraz potrafił udowodnić swoje osiągnięcia w tym zakresie.
Do Twoich zadań będzie należało m.in.:
* rozwój sprzedaży produktów Spółki;
* prezentowanie oferty teleopieki u klienta- głównie samorządów w województwach: śląskim, opolskim, dolnośląskim;
* negocjacje warunków współpracy z klientem;
* bieżąca praca w CRM .
Kogo widzielibyśmy w swoim zespole?
Osobę zaangażowaną i zorientowaną na cele, której pasją jest sprzedaż i dążenie wysokiego poziomu wiedzy w obszarze w którym pracuje. Wiele oczekujemy, ale i równie hojnie wynagradzamy.
Cenimy współpracę z ludźmi;
* zdeterminowanymi do osiągnięcia celów;
* proaktywnymi – w spółce wdrażamy metodę SAFe opartą szczególnie na
* inicjatywach oddolnych;
* zaangażowanymi i pracowitymi;
* doświadczonymi w sprzedaży produktów technologicznych.
W zamian za zaangażowanie oferujemy:
* atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za sprzedaż + premia za wyniki spółki.
* możliwość rozwoju ścieżki kariery w firmie;
* telefon i komputer służbowy;
* pracę w innowacyjnym projekcie;
* pakiet szkoleń dot. modelu sprzedaży i rynku;
* innowacyjne benefity sprzedażowe np. pakiet teleopieki dla Ciebie// Twojej rodziny;
Okres próbny: 6 miesięcy;
Forma zatrudnienia: do omówienia z kandydatem.
Jeżeli jesteś przekonany, że powyższy opis odpowiada Twojej osobie i Tobie - aplikuj i zmieniaj z nami świat w bezpieczniejszy !
SiDLY jest polską firmą telemedyczną, wielokrotnie nagradzaną na arenie międzynarodowej. Zespół ambitnych osób stworzył pierwszą w Europie opaskę telemedyczną umożliwiającą zdalną opiekę nad seniorami / pacjentami uhonorowaną nagrodą Grand Prix Medical oraz Najbardziej Innowacyjnego Produktu Telemedycznego. SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
W związku z dynamicznym rozwojem firma SiDLY poszukuje Kandydata na samodzielne stanowisko Account Managera.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAccount Manager, śląskie